Pages

3 Aralık 2010 Cuma

♣ düğün davetiyesi!

aklı bir karış havada bir nesil olduğumuzdan mıdır ya da farkında olmaksızın bütün arkadaşlarımı evliliğekarşıyız.com'dan bulduğumdan mıdır bilmem, fark ettim ki; hiç düğüne gitmemişim ben yahuuu!!!

davet edildiğimi de hatırlamıyorum...

eve gelen bir takım kimliği zihnimde tanımlanamamış-bknz: meneviş teyzenin sidikli oğlu murtaza ya da refik amcanın sümüklü kızı dilber türevleri- kimselerinkini ve yahut yaş kemale ermemiş zamanlarda cümbür cemaat, ben ve dantelli çoraplarımla -ki bunu bizim jenerasyon çok iyi hatırlar- teşrif ettiğim yazlıkçı tipi düğünleri tabii ki saymıyorum...

pastanızın içinden çıkmaya ya da "oooo pukhsinitha hanımlarda gelmişler!" kelamını eden orglu androidi görmeye çok meraklı olduğumdan, rayrayray ra rayray ra ra diye halaya girme veya evreşe yolları dar eşliğinde gerdan kırmaya -ya da her ne deniyosa- hevesli olduğumdan değil...tek derdim düğün olur nişan olur diye dolaba istiflediğim elbiselerin modası geçmesin!!!

o yüzden uzunca süredir birliktelikleri olduğunu bildiğim yakın çevremdeki insancıklar size sesleniyorummmm....EVLENİN ULANNN!!! evlenmeseniz bile nişan falan yapın sonra beğenmezseniz ayrılırsınız!

p.s.: geçen yaz evlenen çocukluk arkadaşım V. çok özür diliyorum senden düğününe gelemediğim için beni affet...vallahi elbisem bile hala dolapta duruyo hep o iş görüşmesi yüzünden!!!

p.s.2: mumbai seyahatimin rezaletinden bahsetmek istemiyorum!!! tamam biraz ip ucu vereyim. Daha mumbai'ye varmadan uçakta nezle olma cürretinde bulunduğumdan kelli burnumdan akan beynimle birlikte otel odasına kısılıp kaldım ama dönüşüm muhteşem olacak!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder