Pages

28 Kasım 2010 Pazar

♣ bugün herşeyi düşündüm!!! vol. I epi. II

♣ pembe birşeyler, parmak arası terlik ve gömlek giyen adamların güzel adamlar olduğu kanısına vardım!

♣ yıllık iznime çıkacağım aralık ayında ve fittiri fittiri tatil beldesi bakınırken buluyorum her seferinde kendimi...mevsim kış olduğundan ve benim naciz vücudum 1 yılı geçkince bir süredir deniz, kum, güneş görmediğinden mevsim genelinin yaz olduğu bir yarım küreye göçme niyetindeydim, bir iş arkadaşımın "aralık, ocak pukhet'de kırmızı sezon; biraz bangkok'ta takılır pataya mataya samui derken pukhet 'e zıplarız ne dersin?" teklifine öylesine sıcak bakıyordum ki...hıfzı sıhha durumlarım geldi aklıma ve nasıl olsa ne yüzebilecek ne de güneşlenebileceğim iyisi mi bu tatil işlerini bir sonraki yaz iznime saklayım dedim...

♣ hell yeahhhh!!! dualarım kabul oldu... aralık programıma göz attım ve ne göreyim bir adet yeni delhi, bir adet de bombay seyahati ufukta!!! tam da; bir dekarosyan dergisinde gördüğüm patch work yorgana " laaa ben bunun alasını dikerim ki!!!" gözüyle bakıp istanbul manifaturacılar çarşısına günü birlik bir gezi düzenleme planlarımın zirvesindeyken şahane ooldu bu hindistan çıkartmam!!!


♣ rokfor deyince insanın aklına şarap gelmemeli bence...kendisi ekmek arası yapılıp yanına da bir adet sprite'la muhteşem hüpletilesi birşeydir pukhsinitha lugatında....


♣ karlı kış gecelerimde güzide lokasyonum seul'un, bir yeni yoldaş edindim kendime ve kahveme...luxus diyorlar kendilerine; '...biz; son kalan kar birikintisini oynaşmaya mekan tutmuş iki çılgın kedi için çalarız yalnızca.. ve lakin herkes bundan sebeplenir....' mottosuyla....dinlenilesi hatta imkan varsa gidilip izlenilesi oküpasyonlar bunlar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder