Pages

22 Aralık 2010 Çarşamba

♣ bu sabah erken uyandım.

20 aralık 2010


gözlerimi açtığımda henüz uyanmaya değer bir saat olmadığını fark ettim keza saatimi 14:00 e kurmuştum ki duşumu alayım, valizimi vs hazırlayayım ...malum mumbai güzergahlı bir hareket planım var idi...


hiç canım istemedi ne yemek yiyeyim ne banyoya gireyim...zoraki taradım saçlarımı...yalandan hazırladım valizimi...öyle ki nakit para bile almadım yanıma...döviz desen hak getire...makyajımı üstün körü birkaç bir şey sürüştürerek tamamladım...

her seferinde yüzüne baktım annemin..."hava ne güzel hadi ek! gitme ve bir şeyler yapalım" der belki diye...anne yaa hemen okudu içimi! "git duşa gir o zaman hazır hissedersin" dedi...nitekim girdim duşa ...taksiyi çağırdım...

didbydid clutchıma uzun uzun baktım...sanki mumbai'ye benimle gelmek ister gibiydi de hep aklımda odadan bile çıkmayıp karpuz gibi yatacağım ve bol bol okumalarda olacağım fikriyle güldüm geçtim...tam son hamleyle rimelimi sürerken bir telefon...

mumbai seferi epey tehir aldı. ne zaman kalkacağı bilinmiyor. biz size haber vereceğiz gelmeyin lütfen diye...keşke başka birşey dileseydim diye hiç üzerimi çıkarmadan beklemeye koyuldum. bir yandan da hüpletiyorum tabi aşure günü vesilesiyle gelen 654646741 aşureden birini... 20 dakika geçti geçmedi 17:50 de alanda olmalısınız diye arandım...tekrar taksi çağırdım...gittim...

ha geldi gidiyoruzlarla 00.00 a kadar bekledim ve geri döndüm eve...annem şaşkın...anlam veremiyor... açıklamalar açıklamalar...


pek bir düşünceliyim bu aralar...manasız...


21 aralık 2010

Sevgili Santa;

bu yıl pek iyi bir kızçe olamadım! sigarayı bırakamadım! ehliyet denen mereti hala alamadım! kendime bir ev ya da araba da alamadım! birkaç kilo verdim birazını da geri aldım! spor yapıp iyi beslenip kendime iyi bakmadım! hatta makyajımı bile silmeden yattım! bolca alkol tükettim!

arada iyi şeylerde yaptım tabiiii...birkaç birşey okudum da adam olmaya çalıştım...birkaç kişiye iyilik ettim kimseye kötülüğüm dokunmadı her zaman ki gibi...birkaç aç doyurdum...babamı pek arayamadım ama olsun o beni çok aradı...seneye bende onu ararım ödeşmiş oluruz... bol bol gezdim...yedim..içtim...yeni yeni ciciler aldım kendime...sırf kendimi düşünmedim eşe dosta da aldım...hep düşünceli bir arkadaş,hoş sohbet bir insancık olabilmeyi başardım...işime gidip geldim...hiç yalandan hasta olmadım...kimseye kötü davranmadım ...bana kötü davrananların ardından lanet okumadım!...
şimdi geleyim sadede;

bak Santa! lütfen artık karşıma doğru düzgün birşeyler çıkar! ne olursa!

22 aralık 2010

bugün de çok erken uyandım...gittim altyazı dergisinin yüzüncü sayısını aldım! kasımda çıkardıkları sayı 3 ay boyunca kitap ve dergicilerde varlığını sürdürecek...girmişken dayanamadım maaşın yarısını kitaplara bıraktım geldim...

herşeyi yapmak için fazla yorgundum ama kırdım sanırım halkayı ki bugün popişimi kaldırıp sokağa adım atabildim...geçen cumartesi gittim yeniköy'e kıytırık bir lotus çiçeği çayı ki aslında kaynamış su içtim geldim....öncesinde cihangirde yaptığım leziz kahvaltıdan bahis bile etmiyorum... S. bu sözüm sana! lotus çiçeği çayı içmeden yaşayamıyorum anasını satiiim ^^

az önce annemle aşk yaşadık! bana da blog yap bende yazıcam dedi...hayırlara vesile...

yarın sabah yine erken kalkmayı planlıyorum...öyle ya 08.52 de annem beni doğuracak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder