Pages

26 Aralık 2010 Pazar

♣ doğum günüsü şeysi ^_______^

efenimmmm; doğum günüm vesilesiyle bir parti vereyim bir birşeyler yapayım styla bir hatun olamadım zaman içinde! hani hep son dakika golleriyle tavan yapan bir bünyem ve plansızlıklar üzerine kurulu bir stilim var...

gayet net; doğum günüm değilmiş gibi yapıp bir arkadaşımla karanfilli tarçınlı çay arayışına çıkacaktım istanbul varyetesinde fekat hiiiiiiiiiççççççç kaba etlerimi oynatasım olmadığından "yarın mı yapsak ki?"lerle geçiştirip evin yolunu tutmuş idim kiiiii; Y. aradı...geçen yıl da aynı şeyi yapmıştık. tüm gün kuaförde vakit öldürüp akşam yemeği yeyip evlere dağılmaca...

bu yıl tam olarak öyle olmadı...Y.nin nişantaşı dolaylarına taşınması vesilesiyle akşam yemeğimizi oralarda yiyelim içelim dedik...dedim joke college olacaktı orlarda bir yerlerde! hadi bir güzellik yapalım da orada doyalım! fotoğraflardan da  anlaşılacağı üzere joke college bir konsept değişikliğiynen  limonata olmuş ben tabi cemiyet haberlerine uzak bir karakter olduğumdan bu değişikliği ; danışmadaki arkadaşa "gardaş bu yukarda cok kalıç varıdı, duriyir mi halaaa?" soruma "hımmm izzet beylerin yeri yalnız orası limonata oldu hanfendi"-nişantaşı sosyete styla- cevabıynan fark etmiş oldum...

izzetciğim eline aldığı her işi pek bir iyi becerebilen bir şahsiyet olduğundan gözümde yine çapa marka bir mekanda gönlümü fethetti hayta...

fiyatlar üzerine yorum yapamiyciiğğmmm çünkü doğumgünü çocuğusuydum yaa pek göremedim hesabı! fekat karnım doymadı arkadaş!

dışarlarda tavuk yemekten haz etmem...makarna,salata ve et tercih ederim...hafta içinde bu kotaları doldurduğumdan canım bunları tüketmek istemedi her nedense ,bu haftaki balık istikakı ne alemdedir diye söyledim bir levrek ama o da dişimin kovuğunu doldurmadı.

gün içerisinde aldığım kutlama telefonları manasız uzun radyasyon maruziyetimi arttırdı...

facebook üzerinden kutlamalar ise bol bol gülümsetti...ilginç bir şekilde uzunca süredir merabalaşmadığım hatta listemde varlığını bile unuttuğum insanların "burda da bir kızçecik varmış...amanda doğmuş da büyümüş!" deyip en azından ellerine zahmet iki kelamı tıkır tıkır ettirmeleri hoşuma gitti...çok çok ilginç isimler vardı uzayıp giden kutlama listesinde...

hani yalan değil ben hep kenarda höşönkörönün de doğum günüymüş diye görüp hımmm beklemiyodur bile benim kutlamamı...hatırlıo mudur ki acaba beni? falanlarla ya unuturum ya hiç kutlamam...onlar üşenmemiş ve kutlamışlar yaa ...eahhhh..... güzel işte!

neyse;

dekor güzel olunca benim muhabbetimde güzel oluyor biliyonuz mu? bikbikbik şakıdım tüm gece... salı günü olmasına rağmen o kadar kalabalıktı ki! londra sosyetesi tatilde üşenmemiş gelmiş...

akabinde ben ve nikotin aşkıma yenik düşüp şaraplarımızı terasta nikotin ve duman eşliğinde taçlandıralım istedik...anam aralık ayında mıyız haziran gecesi mi belli değil..az biraz esti tittretti teras ama genelinde iyiydi...

biraz geciktirdik saatleri ki mekanların yaş ortalaması 30 lara yaklaşsın, kalktık reasürans pasajında devam ettik muhabbetimize...derkeeeeennnnn saatler gece yarısını geçti ve saltanatım sona erdi...

ama diyorum ya izzetciğim eline sağlık beğendim yani ...aferin leynn iyi iş çıkarmışın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder