Pages

4 Kasım 2010 Perşembe

♣turn da litez on Hong Kong!!!!!

nedendir bilinmez bu aralar bir Hong Kong göresim var!!!

Lan Kwai Fonk'ta; Stella Artois biralarımızı yudumlarken-ki uzakdoğuda içilen tüm biralar gibi fizzydir kendisi halbuki belçikalı ama neyse-palaz pandıraz taksiye bindirilerek Wang Chai'ye götürülmemi mi, akşam pazarlarından aldığım milyonlarca ıvır ve de zıvırı mı yoksa sis yüzünden pek de izleyemediğim Symphony of Lights'ı mı özledim bilemiyorum.....



Kowloon'daki kadim dostumuz Michael'dan almak istediğim bir harici bellek, bir netbook bir birşeyler olabilir. eee o kadar gitmişken alışveriş yapmadan da olmaz.....



Oceanpark var bir de .....bir türlü gidecek gücü kendime bulamadığım için gidemediğim ama bu sefer kesin giderim diye ümit ediyorum......



kaldığım otelin her yere yakın olması da ayrı bi haz tabii...gerçi heryer ne kadar uzak olabilir ki azizim... Hong Kong'dasın nitekim.....




uzak doğu yemeğinden öykkk gelmiş bir insancık olarak artık daraldığımda imdadıma koşan hint restaurantları Hong Kong'da benim için tavan yapıyor...bak bunu da özlemiş olabilirim....



gel gelelimmm acilen Hong Kong istiyorum....aralık ayında olmayacağı kesin ama birileri beni duyuyorsa lütfen ocakta, şubatta beni Hong Kong'a gönderiiinnn!

2 yorum:

  1. Vayy, bu tema güzelmiş, yazdıkların daha rahat okunuyo. Ama daha da önemlisi bir kaç tane fotoğraf yükleyebilmiş olman!

    YanıtlaSil
  2. merci efenim...gun gecmiyor ki yeni birsey ogrenmeye goreyim....ayrica seul entrysi yazmak uzereyim bu aralar...hem de hani su bi ise yaramayan ama zor zaman kurtaricisi makinemden cikan hobg kong fotograflarina ne demeli...hatirlatirim kendisi ayni zamanda bir bodrum tatili kurtaricisidir ....LoL

    YanıtlaSil