Pages

14 Kasım 2010 Pazar

♣ angara gıroniği vol. I epi.I

yine ankara'ma gittim ve yine hiç dönmek istemedim...

aslında odtü'de kızlar ne yapmaz diye uzun uzadıya birşeyler söyleyebilirim...keza oldukça dertliyim bu konuda ama söylemeyeceğim!!! kısaca özet geçeyim.... odtü'de kızlar zıçmaz!!! 8 tane -ki her olayı anlatışımda söylediğim sayı katbekat artıyor- erkek tuvaleti ve bol miktarda öğretmenler tuvaletinin yakınında uzağında hiçbir şekilde kızlar tuvaleti yok...fizik binasına girdik ...birkaç arkadaşa sorduk...onlarda hiç bilmiyoruz ya da şuraya bi bakın gibisinden kelamlarla derdimize derman olamadılar.

ki odtü'de kızlar; erkekler tuvaletine girer ama girmedim işte canım istemedi...neyse uzun çabalar sonunda bulduk ...ben hacetimi giderdikten sonra yorumlarımız şu şekilde gelişti...lisansta hem sıçıp hem işeme kabilinden eylemlerde bulunabilen kız insanı master'da işeyebilen doktorada ise direkt götü kesilip alınan bir türdür odtü semalarında....

şansımıza hava muhteşemdi...ayaklarımızın çimenlerde donup cırcır olucaz diye şişen karınlarımızla gezmemiz dışında fena değildi yani...

günün en fotojenik objesi seçilen artbox'tan aldığım çantam milyonların gönlünde taht kurdu... fotoğraf çekimleri için tam teçhzatlı kameraman cevat kelle modunda gezmem de gözlerden kaçmadı....içinden çıkan şalları mı gözlükleri mi yoksa madam maruka tokamımı anlatayım? S. için birkaç birşey almıştım hediye mukabilinden -ki en kolay hediye alabildiğim insancık olduğundan seul işlerim en çok ona yarıyor- o birkaç birşeyden en güzel birşeyi bence kedili şemsiyelerdi...çok fotoğraflanasal birşey olduğundan epey efor sarfettim aynı karede çıkabilmek adına ama olmadı.... 

tabii ki aspava yedik...tabii ki kahvelerimizi içip sabahlara akşamlara kadar bir şundan bir bundan muhabbet edip vakit nasıl geçti anlayamadık...pek dışarlarda gezmedik...bilmediğimiz yerler mi diye kestirip attım...tabii ki gitmişken şunları bunları da yapayım aradan çıkarayım dediğim işlerimin hiçbirini yine yapamadım.bknz: diplomamı almak!!!

S. in benim için hazırladığı mis gibi pırasam, patates salatam ve barbunyamın muhteşemliğinden bahis bile etmiyorum!!!

-m ekine dair uzunca bir sohbet bile ettik, biz muhabbet ederken ışık olsun diye açık duran televizyonun karşısında.bknz: yemekteyiz'de tavamı alıyorum; yağımı ve soğanımı atıyorum içine replikleri....

şimdi de bu gudubet seul'de zıbarıp yatsam bi dert uyuyamazsam da kötü ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder