Pages

18 Kasım 2010 Perşembe

♣ alerjik oküpasyonlar...

alice in wonderland'in feminist okumalarına ulaşmaya çabaladığım bir dönemde; muhteşem cupcakelere rastladım...derdiniz nedir kuzum sizin? nasıl böylesine muhteşem şeyler yaratabiliyorsunuz? diye gıpta etmeden geçemedim elbette...

bayram şekeri niyetine gözüm doysun istedim hemen patchledim yamacıma ...^.~

benim gibi; resmi tatil ve özel gün kavramı biraz sarkmış-bknz: yılbaşını 2 ocakta kutlama teşebbüsleri- kimselerdenseniz; bayram sizin içinde pek bir şey ifade etmiyor olabilir...

fakat bu kez kaşıntılarımın -ki bunlar tamamen kilo bazında tüketilen çikolata ve şekerleme kaynaklı,ah o vişne dolgulu toffeeler yok mu o vişne dolgulu toffeelerr,- ötesinde bütün şartlar olgunlaştı ve bir bayramdır kurbandır telaşesi sarmasada dört bir yanımı, son zamanların en ala bayramına giriş yaptım...

hani küslerin barışması ile başlayan bayram kutsalitesi kelamları vardır yaa...hepsini birbir gerçekleştirdim...

kocaman kocaman sofraları kurup en merkezi yerine evimin güzelce hüplettim vallahi ; annem ve ananemin kalem gibi sardığı; yaprak sarmalarını...^.^

bu bayram bana birkaç zamandır görüşemediğim iki teyzemi- ki birini bayramın hemen öncesinde S. i ankara ziyaretimde, ama yine de ben bayrama bağlıyorum- getirdi...

kenara yazılası bir durumda şudur ki; bu yıl ilk kez eli öpülen ve harçlık veren bir şeycik olmak hiçte yaşlı hissettirmedi kendimi de aksine 'vayyy arkadaş büyüdük de bayram harçlığı veriyoruz' dedirtti. 

eski günlerdeki gibi geceyi sabah ettik teyzoşla...bıraktığımız yerden..ve bayram sohbetimizin hot topic'i kuantum düşünce tekniğiydi...birkaç isim, birkaç durum, birkaç yazar etrafında döndük dolandık...buika ezgileri kulağımızda...ve yılbaşı kararlarına çeyrek kala bayram kararlarımızı verdik kendi adlarımıza...

aile sohbetlerimizi filme alan kuzengiller rejisörlüğünde; kimseye gösterilemeyecek aile çılgınlığımızdan bahis bile edemiyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder