Pages

8 Temmuz 2011 Cuma

♣ ne zamandir soylicem soylicem;

summer lovin by aishaxnekox
temmuz cok cok guzel haberler getirdi bu yil bana...oncelikle ben niye bilmem nerede yasayan arkadasimi gormeye bilmem nerelere gidemiyorum derdim hep...sonunda n. cigimin barcelona`da mastera baslayacagi karari kesinlesti...11 eylulde yolcu arkadasim...dolayisiynan ilerleyen vakitlerde pukhsinitha bunyesi barcelona sokaklarinda raks edebilecek...peynir meynir tasiyacam anlayacaginiz(^_______^) ...

akabinde; temmuz programimda 1 adet seul yaninda jakarta ve guangzhou gorunce gozlerim yuvalarindan firladi...onlari da gidip gordukce yazarim...

yaz geldi yaaa....basladi bir dugun alayi...geceleri dugun konvoylarindan uyuyamadim ustune ustluk birde bizim siteyi boyuyolar ve izole ediyorlar mi? her sabah 9 dan ronronron sesleriyle gune ister istemez erken baslayan bir organizmayim artik...madem erken uyaniyorum bir ise yarasin dedim gittim fitness salonuna kaydoldum...pedal cevir, pilates dersine yetis, saunasiydi havuzuydu derken daha manali bir yasamsal forma donustum...

usenmedim su motor bilgisinden kaldigim ehliyet sinavina bir daha girdim...kuvvetle muhtemel gececegim icin gittin bi de ulvi tasiyicim e.den direksiyon dersi aldim...ellerim ayaklarim kasmaktan bir hal oldu...dostlar beni trafikte gorsun acilisiyla trafige bir canavar daha katilacak a dostlar! hazirlikli olun (^______^)....

bi de gittim bi koli dis ipi aldim....canim sikildikca dis ipi kullaniyorum...sigarayi da biraktim mi ohhhhhh miss (^_____^)


haziran sonunda aldigim bir kararla dalmaya antalyaya gittim...aldi mi beni bir yildiz telasesi...cok guzel insanlarla tanistim dalis grubumda...bu vesileyle senelik izin planlarimi yildiz almak adina antalya semalarina yonlendirdim...keza o tanistigim cok guzel insanlarin yamac parasutu ve rafting yapiyor olmalari da pek bir agiz sulandiriciydi...o islere de bir el atacagim elbette agustos dolaylarinda (^_____^)

annem bigun `sana karpuz alayim mi?` diye ertesi gun de `sana netbook alayim mi? diye aradi...bende hevesini kirmayim kadincagizin diye `al`dedim...ne diyeyim...ama hem turkce klavyesine hem de ebatlarina pek alisamadim...aksilik gibi surekli cd li isler yapmam gerekmesin mi bir de? iyice bi kil oldum...oyle attim koseye duruyo simdilerde...iyi mi?(^________^)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder