Pages

25 Temmuz 2011 Pazartesi

♣ travma nedir? yenir mi?

Disection_is_fun___Zim_by_neofox

su sira en cok kullandigim kelime olan `travma`yi ele aliciym bugun...

travma nedir? kaca ayrilir? engin hayat deneyimimden sen bile yararlan diyorum...

a tipi travma: hani boyle acayip bisey olmustur da aklini maklini beyninin pekmezini oracikta birakmissindir...hah bildin sen onu...fatmagulun tecavuzu ne bileyim ben bihterin olumu gibin ha o da olmadi serenanin topugunun kirilmasi gibin biseyler iste...

b tipi travma: 5 yasindasindir bi sabah cise uyanirsin ve baban baska bi kadinla annenin yataginda bademzik ameliyati yapiodur...boyle boyle hem frijit hem vajinismus hem bi de radikal fenimisti bi de lezbiyen olmusundur...bana koymaz gerci de bazilarina oluyo iste bu da b tipi travma...

ve son olarak;

p tipi travma: uzerinde odaklanacagimiz travma turu ekseriyetle budur...acik adiyla pukhsinitha tipi beyin sarsintisi...nasil baslar? kimlere olur? neden olur? semptomlari nelerdir? simdi bakalim gorelim...bu tip travma da aslinda ortada bir travma falan yoktur...once bunu bi kabullenelim a dost!

ne bileyim benim hic icip icip annemi doven babam olmadi, boyle kendini kesen intihar eden uyusturucu komasindan olen kankam da olmadi, kankayi birak etrafimda boyle bi adam da olmadi...yani boyle kaprasik aile iliskilerim, amcamin karisiyla kacan muhtarin esegi falan bilmem yani...hal boyle olunca travmatik bi duruma gelemedim hic...

ama baktim ki herkes bi travma travma...ulan pembe hayallarimi, bebekligimin mavi martili battaniyesini harciyolar;hassas ruhumun aciz hucrelerinden faydalaniolar iste o zaman ayiktim...benim de bi travmam olmaliydi...nasil ki herkesin popisi var benim de travmam olacak dedim...otu bocegi travma ettim kendime...

hayatta en kil oldugum durum olan yalniz uyuma durumuma bir tepki olarak koltukta uyumaya basladim... baslangicta arkamda birinin uyuyormus gibi hissiyatlara beni sevk eden koltukta uyuyor olmamla ilintili ne evsiz barksiz yatak almaya parasizligimi biraktim ne dosegim pirelendi carsafim yandilari...

sonra oglansal travmalarimi koydum hemen incilerimin arasina...onceleri tecrubesizdim. sonra bi baktim; anam beni bi tek x olan adamin derdi degil; dayisinin derdi, kankasinin derdi, bakkal osmaninin derdi, 5 yasindayken yazlikta arabanin ezdigi kopeginin derdi aliyor....daaaaaaayyyytttttttt diye koydum agirligimi benim yeterince travmam var taaammmm miii? bi de senin ergenlik travmalarinla ugrasamam deyip x in travmalarini kiskanip terk ettim...boylece artik ayrilik travmam oldu....

sonra vay bunun ojesinin rengi anam bunun kasinin altindaki gozunun travmasi derken travmatik hic bisi kalmadi hayatimda...gerildim gerildim gerildim...

taa ki bir sabah 4 te antalyadan donerken ucaga binerken seda sayani gorene kadar....ooooooow dudeeeeee ...iste bu gercekten hayatimin en buyuk travmasiydi...5 yasinda olsaydim hik diip korkudan oracikta olmustum bile....cok korkunctu simdi bile aklima gelince pelvis kaslarimda yogun bi baski hissediyorum ve idrar kesem patlama kivamina geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder