Pages

25 Temmuz 2011 Pazartesi

♣ nasil yorkshire kontesi oldum?

cok zor olmadi...her travmatik ergenin yasadigi ergen sorunlarindan ziyade ben portakalda viteminken basliyor hikaye...hani miniksinizdir de buyuynce nolcan diye sorarlar ya? sende ordan burdan iki meslek duymusundur doktor ogretmen falan...

6 yasimdayken yunus egitmeni olcam dedigimde babanemin altin gunu kankalari bunun babasi da b degisikti kafasi yapmisti...

8 yasima geldigimde arkeolog olcam ben diye popomu yirta yerlere yata ses tellerimi patlata ayiktim ki muhatabim olan bingil kollu, kabarik kafali, sifon gomlekli ve burma bilezikli teyzeler benden ogretmen olmami bekliolar....

9 yasimdayken ben de artik ogretmendim ama can sikintimi baska alanlarda gidermek istedim...az parlak zekali oldugumdan abuk subuk korku hikayeleri uydurur butun apartmanin cocuklarina bunu inandirirdim ve yine az cocuk oldugumdan bi sure sonra kendim de inanir korkup dururdum...cocuk aklim iste...

nerden bulurduk istanbulun gobeginde bilmem ama iribasliktan kurbagaliga adim atmakta olan minik kurbagalar buldurturdum yine cocuklara pet siselere doldurtur sonra da ben sizin annenizmisim yemek yapicakmisim bununla size derdim...evdeki mangali asirip bi de guzel pisirip zorla yedirtirdim...

sonralari yazlari evde yalniz kamaya basladim cunku annemle babam calisiyordu...sabahin korunde kalkmayi basabildgm o sabahlarda bi bakardim balkondan sokakta in cin top oynuo...herkes nerdeeee nerrrdeeeee diye dusunurken bigun anila sordum...meger kuran kursu varmis oraya gidiolarmis...sevgili annem izin vermedi tabi...pek bize gore olmadigini daha afili cumlelerle beyan etti bana...bende onlar ise gidince ciciannem- babanemin annesi-in basma bi etegini bulup kafamada mutfak masasinin karpuzlu ortusunu gecirip dustum bebelerin pesine...

ulan her yerde suksem varken birden ezik mezik bise oldum...ne konustuklarini anliorum ne yaptiklarini...bi de elime vermesinler mi bi firca bi kova su neymis yeniler tuvalet temizliomus bi bastim yaygarayi ve kuran kursu deneyimim boylece bitti...sonra bi tane daha denedim ordada baska bi mezheptenlermis bi garipmis mi neymis olu yikarken falan izlettiriolardi yada oyle bise ben bi esereklendim o da 2 gun surdu....

ama orda nolduysa bana bi geldiler boole batil batil bise oldum...siyah kedi gorunce caktirmadan sacimi falan cekiorum ne bileyim biseler...

zaten mahalle mahalle degil dallas...tevfik amcanin bahcesinde eriklere daliyoruz falan tevfik amca bizi cifte tufegiyle kovaliyor...hep de ayni palavra ya ilaclamis circir olurmusuz ya da olunca ben size zaten vercem...ya bi git tevfik amca yas oldu 30 daha bi kere pukhsinitha benim erikler oldu diye bi kere gelmedin kapima...

ip atlamaydi lastik hoplamaydi yakar toptu bu travmalari iyi guzel atlattim...araya pokemon biraz, biraz taso biraz da hurriyetin verdigi karton bebek elbiselerinden yanarli donerli ala done liseyi ettim...

oglansal travma donemim bittiginde eski sevgililerimin pek cogu p biz hic ayrilmamliydik diye aramaya basladi...bende numaralarini ezberleme zahmetine bile girmedigimden alik alik cevap vermis bulundum o aramalara...en sonuncusunda da `o bokyiyen madem bi elmanin iki yarisiydik beni  eski sevgilinin ikiz kardesi icin ne demeye terk ettin` diye kalayladim `beni bi daha ararsan uyurken saclarini keserim `diye de koydum tavrimi...

lise cok kimil kimil bi dunyaydi universite boktanmis dedigim anda eskisehirden omurluk kanka ithal ettik orayi da oyle kotardik...

o bitti ise basladim...bir iki anira anira aglama ve sinir krizini atlattiktan sonra pamuk gibi oldum...

kullerimden dogdum gordun mu bak yorkshire kontesi oldum! bosluklardaki travmalari da sen doldur...herseyi de devletten beklemeyin arkadasim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder