Pages

23 Haziran 2011 Perşembe

♣ haziran da boyle gecti...


ankaraya bi gidelim gorelim, havalarda isinmis dediler...s.le macaron olayina girdik...ben begenmedim ...s. de eh iste kotu diil dedi...aman aman muptelasi olanlara mana veremedik...ama muhtesem tazeydi hersey...limonlu tartimdan nefret etti s. fekat detaylar icin tiktik


bilindigi uzere niagarayi gorduk...gokkusaklari falan olusuyo....aaaa diye kizsal cigliklarla onlari izledik...hava cok sicakti pistik pistik kavrulduk...sanatsal calismalar da yapmadik degil...kirmizi semsiyeyi nereden buldugum hala bi muamma....


sislerden gorulemeyen bota bindik...laylon laylon yagmurluklarimiznan beni niagaranin yagmurlarinda yikasinnarrrr yikasinnarrr diye cemkirdik....


su sekil mekanlar bulduk eglence parklarindan vakit bulup da karnimiz guruldamaya basladiginda...efsanevi hamburgerler yedik...aynilarindan johnny rockets ve hardrock cafelerde de yedik ve 30 kanada dolarina bir ogunu mal etik...her alisverisimizde yuzde 13 luk vergiye kufurleri savurmayi bir borc bildik...


laf olsun diye muze gezelim dedik...toronto universitesinin kampusunde kaybolup kendimizi bata ayakkabi muzesine attik...evet kizkizaydik...bir er kisimiz vardi elbet basimizda ama o da muze gezmeyi seviomus ne muzei oldugunu pek umursamadi...su sekil bu sekil ayakkabilar gorup kizilderililerin el isi ayakkabilarini gunlerce nasil ince ince uaptiklarini anlatan saatler uren videolar izledik...dans ayakkabilarina ve bi ton gildir gicik ayakkabiya bakarak waaaaaoooooowwwwww maaaaaaaaooooowwww falan dedik...donuste gaza gelip ayakkabi aldik...ironfistlerde gozum kaldi ama numaram yoktu...begendigim modeli alip luzumsuz yerlerde giymeme sozu aldigim d. ye selamlar...bende efil efil canimmm espadril tomslardan aldim...altta kalamam arkadas!

deliler gibi iphone 4 alindi...millet 2ser 3er aldi...bu insnlar o kadar parayi nereden buldu yoksa iphone 4 u olmayani vuruyolarmiymis bilemedim ama merak edip kac paraymis diye bile sormadim...bana en cok koyan yemek sorunuydu...fastfooddan icim sisti son gun kendimi sushiciye attim...

hala yuzde 13 vergi mi olur? olursa da ;zaten herhalukarda odencek... etikete vergili fiyati yazsan olur musun aaa dumbuk diye sinirliyim...

bi ara naritaya gittim...ama bunu yazsam ne yazmasam ne? japonyayi evmedim japonlardan da bi kil kapma durumum soz konusu...belki tokyoya insem degisik fikirlere sahip olabilirdim ama bilemiorumicimden bi ses onumuzdeki aylarda bana osaka yolu gorunur de fikrim degisir diyo..... hadi hayirlisi....

bu da boyle bi post olsun....o kadarda eglendim halbusam fekat yazasim gelmedi bi turlu...yazmis olmak icin bu kadar yazilio...cok bisi merak ediyosaniz mail atin cevaplarim...

pesin pesin soyleyim kimseye iphone 4 alamam! hem 5 i 6 si cikacakmis onu bekleyin yihyihiyhi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder