Pages

25 Temmuz 2011 Pazartesi

♣ bi maruzatim var hakim bey amca:

hani ben bu blogu ona buna laf sokmak, dis siktiklarimi kusmak icin acmistim...yalan anasini satiyim bi baktim gez gor arpacik kafasi yasamisim...bortu bocek cekip koyaymisim sonuna da pukhphotograpy yazaymisim daha iyiymis...

ilk maruzat:dunyamizin danza kuduro diye bi gercekligi var...nedir bu gerceklik?...karilarda 7-24 icip icip ask yapma...sigara migara hak getire, icmese bile o gece klubu senin, bu benim maruz kalma, eeee gece feneri nerde sondurdugu bilinmedigi icin hava kararmaya yakin uyanma gibi bir sistematik icindeyken, bu kliplerde oynayan brezilyali karilarda niye selulit yok...kaporta bebek gibi ama surat elek gibi...olsun her turlu gideri var...ee simdi diicen ki ama onnar brezilyali...onnar brezilyali da bodrum beachlerindeki ikoncanlarda mi brezilyali...ben okuzlemesine kosimm bantlara gotumden akan terlerden i. melih gokcek gollerinden yapayim...danalamasina pedal cevireyim,gotumun loplari `oldur bizi bu iskenceyi yapma` diye gozumun icine baksinlar ama tartida vere vere 100 gr vereyim...annamadim ki arkadas...bi tek denizseki ne biliyim sibelcanin seluliti var simdi yalan diil onnarda varostan gelmeler...ee oyle olunca bende kendimi varos yan mahallenin bakkalin kizi eminegul gibi hissediyorum arkadas!...yanlis olmasin hic sevmem oyle adam asagilamayi begenmemeyi ama bi de manikurcu kizlarin ekstra 0 beden zayif ve net guzel olmalari da kanima dokunuyo arkadas...hiiiccc cirkin manikurcum olmadi bugune kadar...iki alisveris destegiyle koy bodruma bu parca nerden dustu diye isyan cikmiyosa serefsizim....
hatta manikurcumden alinti yapicam `abla yaaa sen de isinden memnun diilsen biz olelim...bu is olmasa napcan?` p:`walla canimcim master falan yapicam` m:`tamam abla sen master yap biz burda hastira devam edelim, hayat iste!` aynen oyle beachlerdeki karilar mastersa ben kendimi hastir gibi hissediyorum her kosu bandinda akan terimde....

2nci maruzat: bi celebrity olur de her boku kiymete biner ya...binsin muhim diil...amy i de severdim yalan diil...aylarca vah vah diye her boka sarkisini calmasinnar arkadasim...bak m.j. de de ayni seyi yaptiniz 45 yasima kdr dinleyemeycem artikin...tuketmeyin anasini satiyimm herseyi kendiniz gibi...gecen tolga savacidan bahsedioduk...oss den yeni cikan genc bi kizimiz o kim diye sordu...hani hulya avsarla filmleri olurdu...mavi gozlu sivilceli suratli bi adam...gerci yaslaninca karizmatik oldu dedik...o dedik bu dedik...yok tanimiyo...ulan tolga savaci taninmaz mi? hadi onu tanimiosun murat soydan desem nolcak...ben miyim ya da sen misin koskoca murat soydan laaaaa? olse hemen tanirsin ama 1 ay filmleri doner...unutulmayanlar tarzi programlar portler...kucuk murat 5 yasindayken; adadaki evlerinin bahcesinde, legende; kagittan gemiler yuzdururdu diye girer, arkadan aglak bi sarkiyla; adamin donuna kadar mih gibi kazitirlar ama aklimiza....

3ncu maruzat: ne kadinlari ne erkekleri anlayabiliyorum...gerci erkekleri anlamakta daha rahatim...hep bi alacak verecek davasi...han eskiden olsa derdim yapin nazinizi...cekin cilenizi...olun umutsuz asik...kizim nazin kime laaa...sen olmassan kosedeki o olmadi berideki...ozellikle neslimizde seks cok ucuz bisi...hem kadin hem erkek icin...ev diye bi film izledim...herif diyo ki ya hepinizi oldurcem ya x le y sevisecek...kamera var tabi 70 milyon -hic te artmaz bu rakam 100 yildir 70 milyon anasini satiim-izliyo falan...kiz yok yapamam...adam madem oldurcen ok yapalim ...allem kallem kiz deliriyo olmuo nitekim is...herif cekiyo vuruyo birini...neyse yine bi olum kalim davalari...gruptan baska bi kari delleniyo...kiza cemkirmeye basliyo...zaten disarda vermicek miydin? eee haksiz mi? allahin bildigini kul da bilsin nolcak...ayip mayip demeyin arkadasim...ayibi kalmadi? kaldi mi? tore cinayetini mi daha cok konusuyosunuz? sehit cinayetini mi? depremi seli mi? yoksa futbol maci ya da hilal cebecinin memelerini mi? hilal de hakli...helal lannn hilal...agziyla soyluyo gundem icin yaptim...helal nan...ac orani burani...bakanin da var...

4ncu maruzat:sorun ne senin icin? harbiden? etten puften kavgalar, sacma sapan biseyler...vay iki lokma fazla yedin yok iki adim fazla attin oyy bacaklarina baktin? kiskanclik falan...evet boyle bi gercekligimizde var seven kiskanir...sen benden iki dosya daha cok okudunun kavgasi nedir? kalabalik bir ekiple calisinca cok fazla insan gozlemleyebiliyorum...bazi durumlarda agirligi mi koyup `hooppp noluyo bakim burda sorun ne?` diyorum `bana bunu dedi` `eeee yani?` `bana emir veremez 3 gunluk adamdan mi ogrencem` `eeeeeee?` `gucume gitti` `eeeeeeee?``nasil olur?` `e olmus! olelim mi?` orda bi es verilir ve dalasilmaya devam edilir...ulan gelmisin 30 yasina boyunda esek kalmamis neyin kafasi bu anaokulu gundemi?

5nci maruzat: herkes evlensin anasini satiimmm...yaz geldi yaaaa...evlendiniz yaaa gunahlariniz sifirlandi...yasasin mesru seks...bizde saksakcilar olaraktan...bunlar mesru mesru sevisecekler ahahahaha tebrik ediyoruz yeni seviskenleri pardon evlileri mutluluklarinin devami....ee kizimiz guzel oglumuz genc guzel daha nolsun? birakin otursunnar evlerinde...


dahasi da var ama yine de bi hafifledim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder