Pages

4 Mart 2011 Cuma

♣ yazmazsam delirecegimden supheleniyorum!

p.s.  blogger.com kapatildi fekat en yakin zamanda bir cozum bulunacagi umudu ve dusuncesindeyim…bu sure zarfinda elimden alinan eglenceme sessiz kalamayacagim tabii ki…
cok dusunmekten kablolarimda bir kisa devre olmus olacak gecmek bilmeyen bir basagrisiyla yasiyorum birkac gundur…
yil 200x…pukhsinitha ite kaka bir universiteye kapagi guc bela atar…dert universiteye girmekle bitmiyor ki anam drama queenlik parayla mi? birde tutturmusum ki ben yurtta kalicaaaggggmmmmmm ben yurtta kalicagmmmm diye sormayin gitsin…
sozde muhtesem kanka bir oda arkadasim olacak 4 yillik universite hayatimda o erasmus partisi senin bu yurtdisi programi benim beraber tozu dumana katacagiz…yazin genclik kamplari kisin okulun kluplerinin isleri derken ben mezun olana kadar bi cv m olacak ki burdan koye yol olur…
tabi babamin o da olur bu da olur hallederizleriyle 1 ay kadar bir tanidigin evinde konakladim…konaklamak ne kelime sabahin kor vaktinde kalk giyin o tanidik seni merkezi bir yere biraksin, oradan sehirler arasi otobuse bin, otogarda in metroya bin metrodan ankaraya aktarma yap okula git ve hala biraz enerjin kalmissa aksam 19/30 a kadar olan dersleri idrak etmeye calis ha bir de sosyal bir yaratik oldugundan az d sosyalles…
o kadar toplu tasima aracina yenikoyde oturup bebekte okudugum liseme giderken bile binmedigimden ambole olmus ya da her ne olmussa olmus fazla kaynatilmis pose yumurta kivamindaki beynimle alismaya calisiyorum…polatli-sihhiye arasinda 1 ay geciriyorum ve hala ortalikta yurt yok…iyice inandim sictigima…4 yil bunu yasayacagima…
git gel…yemek ye yat…git ve sonra yine gel…hafta sonlari sibel ablayla anita in alisveris yap…alisveris dediysem gildir gicik kiyafet degil…bulgur al domates al…eve gelen giden karilara kore dili okudugunu korenin nerde oldugunu izah et falan…
neyse 2nci aya girmek uzereyken hayatima bir isik dogdu…babam aradi bilmem nerde polis yurdu varmis kalir misin?…yurt ok de…polis derken…herkes polis miymis?…ama amaaaa amaaaaa hani ben universite anilarimi torunlarima kac kere tutuklandigimi, kac kere kufelik olup bilmem nereleri yaktigimi ballandira ballandira anlatacaktim?
1 hafta enine boyuna dusundum…polatlida kalmaktan iyiydi…en azindan her yere yakindi…eeee kalan herkes koyun degildi yaaa iclerinden elbet bir iki kanka cikardi…tamam dedim gittim…
ilk bomba; odalarin 6-8-10 ve 12 kisilik oldugunu ogrenmemle patladi…evin oteki ucunda horlayan biri oldgunda tum mahalleyi ayaga kaldiran ben en az 5 kisiyle en cok 11 kisiyle ayni odada kalacaktim…yuh artikti…bunun osurani var,horlayani var, uykusunda konusani var, uyurgezeri var…var allah var…
kuantum dusunce tekniklerim yanimda, daha kotusu olamaz alisirim, zaten 2 aya kalmaz birini bulur eve cikarim, olmadi teyzemlerde kalirim bisiler bisiler…sibel ablalar biraktilar beni gittiler…beklemenizin bir mantigi yok dedim yolladim…ikinci bomba yurttaki 2 asansoru ogrencilerin kullanmasinin yasak oldugu ve benim 100 kiloluk iki tabut kivamindaki bavullarim ve arti kucuk cantalardaki gildirgicigimi en ust kattaki odaya, yalniz basima merdivenleri kullanma suretiyle cikarmak zorunda oldugumu cunku yurda erkek giremedigi icin bana yardim edecek kimsenin olmadigi gercegiyle yuzlesince patladi…2 saati askin bir maraton…
gelelim ucuncu bombaya…haftasonu oldugu icin malzeme deposu kapali…polis yurdu oldugu icin sadece onlarin nevresimlerini kullanmaya izin var…lahanalar askina …yokluktan cinnet geciren universite ogrencisi p. yurdu kundakladi diye 3ncu sayfa haberi olmama ramak kalmis…
hemen bir sigara yakip cinnetimden baska seylere odaklanayim diye dusunuorum o da nesi sigara icmek yasak disari cikip kapinin onunde icebilirmisim sigarami…sabahin4nde cami avlusuna coken insaat iscilerinin kendilerini almaya gelecek kamyona dolusmayi bekledikleri o an gibi…
odaya birden gunes gibi bir insan yavrusu girdi adi aylinmis…izmirli …dunya uzerindeki en guzel izmirli…sosyallesmek o an dusundugum en son sey…ben sigarasizliktan dellenmisim aylin bisiler anlatiyor…yurdun kurallari vs vs…ama tabi benim beynimde loooooaaaaaaaaaahhhhh yooooooooahhhhhhhh vooooaaaaahhhhhhhhh seklinde yansima sesler korosu aylinin cumleleri…en son aylin 38missin sen bak bu yatagin bu da dolabin dedi…o cumleyi secebildim…
gunun son bombasi hastane yada asker tipi demir 30cm enindeki dolabi gorup savurdugum kufurdu…hicbir zaman sigamadim o dolaba…sigani da gormedim…ama eger oralarda bir yerlerde o dolaba sigabilen birileri varsa onunde saygiyla egiliyorum…
nereden geldi bunlar aklima …hah hatirladim benim bordo bi hirkam vardi noldu acaba diye dusunuodum…sonra hatirladim ki; yurttan kalma bir aliskanliktir dolabima sigmayan ya da bir yerlere sokusturamadigim herseyi aaaaa cok mu begendin al senin olsun diye sacarim o an etrafimda kim varsa ona…gelmiyor bu bunye darlanmaya cunku…kime gitti o caaaaaanim bordo hirka kim bilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder