Pages

14 Mart 2011 Pazartesi

♣ attention please!

eger birgun kaybolursam ne bileyim iste iyi seyler dusunuyorum hep, o yuzden iyi seyler falan olursa yani sozun ozu anahaber bulteni ya da muge anli-reklamin iyisi kotusu olmaz-gibi bir televizyon programinda ya da gazete de fotografimin yaynlanmasi gerekirse lutfen en son bir ara sokakta 2 saniye de cektirdigim bej kazagim ve pembe rujlu, arkasi beyaz fonlu vesikalik fotografim var ya! S. sen bildin bunu vermistim sana hah iste onu yayinlatin gozunuzun yagini yiyeyim…gerci kayboldugumda; beni gorenler bile taniyamaz; prenses gibi ciktigim icin; ama olsun, hala inaniyorum hayal gucu genis bi kitlenin yurdum sokaklarinda salindigina…ama salak supak yorum yapacak bir adam cikarmayin boyle beni pek tanimayan biri ciksin ne kadar hanim ne kadar maharetli uber otesi bir kizcagiz oldugumdan ve lisede aldigim edebi odullerden- ki o zamanlar beni anlayamadigi icin juri ozel odulu veren luzumsuz juri uyelerince aldigim tek bir oduldur o, ama dergide cikmisti hihihi- falan bahsetsin…haha buldum laaaaa lisedeki edebiyat ogretmenim elif hoca ciksin beni anlatsin …kimseyi hatirlamadigi icin- sezen aksunun oglu mithatcanin edebiyat ogretmeni oldugu disinda- illa supersonik kelamlar bulur o hakkimda edecek….

1 yorum:

  1. Sen merak etme, ben hallederim foto işini. Ya da dur, kalleşlik yapar, italic'teki süpersonik fotonu veririm!

    YanıtlaSil