Pages

27 Ekim 2010 Çarşamba

♣ tek ve tek başına olmak....

çoğul olmamak zor zanaat a dostlar....

birkaç zamandır zihnimi meşgul ediyor...yetmezmiş gibi her fırsatta karşıma löngürdenek pörtlüyor tek olmak ibaresi...örneğin geçtiğimiz mevsim başında; kaldır kaba etlerini de birşeyler yap dedim içimden....dışıma vurmak için yaptığım hamleler beni hezimete uğrattı...mavi tur yapayım dedim,tek kişi kalamıyormuşum kamarada çift kişilik para ödemem gerekiyormuş, ee dedim bi tatil köyüne gideyim; tek başıma gitmem 3 kişilik paraya mal oluyor ama size bi güzellik yaparız dediler; yaptıkları güzellik pek güzel değildi...dedim yurtdışı bir tur; odalar çift kişilikmiş, efendime söyleyim benimle aynı odada kalmayı onaylayan biri çıkmadığı takdirde 2 kişilik ödemem gerekliymiş...dedim ekstrem sporlara yöneleyim rafting vs... orası besbeter 6 kişilik grup oluşturacakmışım...merci caaaaaanım dedim...bu hayatta tek başına sosyal olunmuyor arkadaş....


geçenlerde tırnakçı* da kızlar akşam güzel film var dediler ...tek başına yapılan bir aktivite olarak "neden olmasın?" dedim...oturdum, izledim...


insanlar gündelik hayatlarında ağlamaklı ve bunalık verandalarında oturmazlar...hatta insanların verandalı evleri olmaz... benim yok...sizin var mı?...varsa bile bunaldığınızda ; yanınıza keanu reeves yakışıklısı adamlar, kahverengi kadife ceketleriyle gelip ; "ne'n var kuzum?" diye sormuyorlar...


tek başına olmak zor zanaat....


*turnakçı: manikürcü falan değil sadece tırnak yapıyorlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder