Pages

14 Ekim 2010 Perşembe

♣ girizgah

puksinitha hiç de telaffuzundan beklenmeyecek sevimlilikte osuruk böceği demektir.

küçüktüm...

gördüm yaşadım mı bilemiyorum ama niyeyse osuruk böceği deyince aklıma hep şu kahverengi, dokununca yuvarlanan toppadanak top olan top böceği geliyor.
dedim be hey insancık; ne menem birşeydir bu osuruk böceği dayanamadım googleladım...

bunu da görmüştüm biliyordum da... yine de sanki o top böceği daha bir osuruk böceğiymiş gibime geliyor.

nereden bildim de kendime osuruk böceği dedim . osuruklu bir yaratık mıyım ben? bilemiyorum da...babanem öyle severdi bizi ve top yekün altına pisleyen bütün bebecikleri...
zembille inmeyeyim blog dünyasına ulan osuruktan teyyare bir nedir ki bu? babında anlatayım istedim...

bu pukhsinitha bir osuruk böceği edasıyla pek lokal yaşamaz aslen...kah ordadır kah kapı arkasında fakat kendine sorsan ister ki hep ankara da olsun...istanbul'un en güzel tarafı ankara'ya giden otobanıdır da başka da hiçbir haltı yoktur sevmeye değer....birde başının belası seul vardır ki bizim orlarda seul diil "gore" dir kendileri...

gezer de tozar da...pek savurur milleri...galata'yı sever ama bazı bazı cihangir'i çukurcumayı da sevilebilinir şeyler listesine dahil eder kimi zaman...

kimi kimi de fotoğraf çeker...öyle ahım şahım olmayan birşeyleri yine ahım şahım piksellere sığdıramaz bir işveyle değil pek mülayim telefonu budapeşte*siyle çeker allah çeker....

yemek yer bir de...ama harbiden yer haa! koklatmaz yani hariciden...es kaza onları da fotoğraflar kimileyin...

e sonra da uyur uyur gider...bir nevi uyuyan güzelin osuruklu varyetesidir...uyudukça büyür...uyudukça yazar...uyudukça mutlanır!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder