Pages

5 Şubat 2011 Cumartesi

♣ P. Bangkok'tan bildiriyor! Siam...

hiç hoşlandığım birşey değil boy boy eğlence fotoğraflarımı koymak bir yerlere...ahaha hepsinde dağılmış ağzı burnu ayyaşlıktan bir yana kaymış olduğumdan olacak...keza bangkokta pek eğlenemediğimden ve sadece 6 saatim olduğundan olacak koyacağım fotoğraflarımı vallahi....

ama diyorum ki seneye çok hain planlarım var...

önce şunu bir açıklığa kavuşturayım...1000 dolarla 1 ay şahsınız bangkokta bunu bir bilin öyle gidin...ama turistik olarak değil yaşamak için...erkekseniz 3500, bayansanız 2500-3000 dolara 15 gün turistik saltanat sürülebilir...

benim öyle pukhet,samui ne bileyim bi phi phi island'a gidecek ve gecelere dalacak vaktim yoktu...yanlış olmasın vaktim vardı fekat yandaşım olmadığından epey sıkıcı bir iş gezisiydi...

hem haftaiçi olduğundan hemde ekipman yetersizliğinden birşeyler yapamadım ama dediğim gibi bekle beni bangkok im gonna rock you!

otelden çıkıp en yakın merkezi birim olan Siam'a gitmek trafikte -ki rezil bir trafikleri var gerçi delhi gibi değil şimdi abartmayım bildiğin mesai çıkışı istanbul trafiği- 25 dakikamızı alsa da dünyanın en ucuz ulaşımı bangkok'ta....taksimetrede 77 bht görmek-2 dolar- daha başlamadan yaşanılası bir yer olduğu hissine kapılmama neden oldu...

huay kwang'daki otelimizden siama giden yol güvercinlikten bodruma iniyormuşuz gibiydi...

tuktuklar burada da çok sevimli ama tuktuka binmek demek inceden bir bangkok turu atmak demek olduğundan ve zamanımız çok az olduğundan taksiyi tercih ettik...

ilk durağımız güzide alışveriş merkezlerinden mbk idi...magnet delileri işlerini bitirince bende birkaç tablo ve i <3 bkk t-shirtümü koleksiyonuma kataraktan gezmelere devam ettim...ciddi anlamda ucuz...pazarlık edilebilir ama ısrar pek edilemez...keza bangkok sularında maymun gözünü açmış...artık kendini bangkok settlerı olarak adleden E. ye göre bundan 1 yıl öncesinde fiyatlar onda biri kadarken bangkok esnafı ciddi bir farkındalık dönemine girmiş...taksiler yollar her bir yerler olduğu gibi alışveriş merkezlerinde de kralın boy boy resimleri ve fotoğrafları asılı...herbirinde farklı bir atraksiyonda olan kral pek gençmiş diyen arkadaşlarımıza uzun uzun aslında 90 larına yaklaştığını ama gençlik fotoğrafları olduğunu pek çok kez açıkladık durduk...


2011 chinese year gerekçesiyle herbiryerlerde bir action bir birşeyler vuku buluyordu...zaten çok canlı olan gece hayatı gündüze de taşınmış yeni yıl kutlamalarıyla...fotoğraftaki teyze birşeyler anlatıyordu fekar taice bilmediğimizden kelli pek birşey anlayamadık...neandartal fotoğraf makinemden kelli yüzündeki 6 kgluk makyajı da pek sezemiyorsunuz ama her sıcak iklim ülkesi gibi iç mekanlar klima soğuğundan ölmüş olduğundan bu teyzemde ferah ferah çığırdı durdu....




yine aynı yeni yıl şeklinden sunaklarda bir hareketlenme...adım başı olan bu sunaklar otoparklardan köşe başlarına her yerde...ve sunulan yemekler hat safhada...yakınlarına erişip dua etmek çok revaçta da olsa çürümüş meyvelerden olsa gerek yoğun bir sinek bulutu ve kokuşmuşluk kokusu ben gibi hijyenik olma durumunu kötü kokmamayla eş değer gören bünyeler için pek uygun bir hareket değildi...içine girip kurcalayanlara da pek iyi gözle bakılmıyordu keza...


ben gibi çöp mideli kimselerdenseniz; değişik bir yere gidince " pşşttt leyynnn aga be burda ne yenir?" muhabbetiyle gaydırıguppak bir ara sokakta, köpekbalığı yüzgeci pişiren lokantalarda bulursunuz kendinizi...neyse ki biraz daha ilerleyip daha yenesi şeyler yapan bir yere gittik de yine tai mutfağının güzide lezzetlerinden tom yumlarla karşılaştık...bi nevi çorba ama kulaktan ateş çıkartan cinsten ...ben karidesli birşeyler yedim,yerken de bunun çıkışı nasıl olacak diye epey düşündüm.....

mesela kore acısı da çok acıdır ama yedikçe yedirir ve reflusu olan arkadaşlarımda bile denenmiş onaylanmıştır ki ; mide ağrısı ve yanma yapmaz...bu da yapmadı ama yemesi gerçekten de meydan okuyucuydu...

sokak tezgahlarında satılan tropik meyvelerin iştah açıcılığı, tazeliği ve ucuzluğu "evet p. kızım buraya yerleşirsen paso çilek, ananas yersin 2 aya kalmaz tığ gibi olursun yeminlen" dedirtti.^^

bangkok'a gittik ve masaj yaptırmadık demeyelim dedik elbette...tamam 6 saatimiz vardı ama bunun 5 saatini masajda geçirelim desem eminim kimsenin gıkı çıkmazdı...yandaki fotoğraf uğur dündar edasıynan ayak masajı yaptıranları basışımın kanıtıdır...nihahaha^^ ve ayak masajı bedeli 1 saat için 350 bht...inanılmaz değil mi? ben 400 bht değerinde aromalı yağ masajı yaptırmaya karar verdim...yüzlerce merdiven çık allah çık bitmiyor...çıktıkça katlar daha da bir salaşlaşıp korkunç bir hal alıyor...neyse girdim cücük kadar bir odaya bana verdiler bir havlu...girdim duşa...çıktım...sol bacağım kadar bi abla geldi...dedim senin etin ne ki budun ne olsun...neyse yaa altı üstü 400 bht beğenmesem nolcak ki dedim yattım...abla soyundu çıktı üzerime... ben zaten anadan üryan, onda da bi don bi tshirt....bastım çığlığı...dedim abla nabıyon? ben senin bildiğin kızlardan değilim...tabi kafamda e.ye savurduğum küfürlerin bini bir para..gerek ablanın telkinleri gerekse o minik ablanın üzerime çıkmadan beni yoğuramayacağı gerçekliğiyle buluşunca bi rahatladım..arka fonda bol miktarda creed ve colplay melodisiynen-ki insan böyle mistik ezgiler bekliyor ama ilerleyen vakitlerde gayet country müziklerle- 1 saat bir yoğruldum yağlı yağlı bir yoğruldum anammm verdiğim her bht helali hoş olsun ablaya...dönüş yolu taksi bulana kadar bılıpçık bılıpçık ezgileriyle devam etti....


6 saat maltı saat bangkok güzeldi aa dostlar...yeni yıl ağacımın altından bu çin yılında bana gani gani şans, herkesimciklere de aşk, para, sağlık,huzur ve ağız tadı diledim geldim...

p.s.: gidecem uleynn o pukhete...koydum kafama! hemde iş için değil bildiğin tatile (^__^)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder