Pages

11 Şubat 2011 Cuma

♣ Friday Smile (^_________^)



dün gece hiç ama hiç uyuyamadım... sabah 10 gibi işten geldim epey bi direndim ki uyumayım adam gibi bir saatte uyuyayım ve sabah erkenden uyanıp normal günler yaşamaya devam edebileyim... ama 12 gibi yenik düştüm her zamanki gibi uykuya ve uyudum...uyandığımda 19:30du...evde ne bir ses ne bir nefes...tam annemi aramaya yeltendim ki; kapıda dönen anahtar seslerinin ardından...."annekuşuuummmm uyandın mı diye şakıdı annem..." 9 sularında tekrar uykum geldi falan feşmekannn uyuyamadım nitekim...


anneekuşuuummm puding yapsana bana canım tatlı bişiler istedi dedim anneme...önüme bir tomar marul getirip ayy bak pötür pötür dedi...ne desem bilemedim aldım puding niyetine yedim hihihi...


uyanık olduğum saatler boyunca pek kimse ayakta olmadığından yapacak pek birşey bulamadım...halbuki açıp kitabı ehliyet sınavına çalışmam lazımdı...ilkyardımcı kişiliğimi konuşturup önce bildiğim konuya yöneleyim dedim biirkaç ilkyardım sorusu çözdükten sonra bunaldım bıraktım...annem motora bak dedi... hiçbirşey anlamadım bunaldım onu da kapadım... yarın sınavda ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok ama almalıyım o ehliyeti bödöffff puffff höffff....


oyalanacağım ya; açtım eski fotoğrafları, en keyifli anlarıma döndüm...ankara zamanları ve ankara tayfasıyla gidilen geziler...3 yaz önce izmir, seferihisar,çeşme vs gezmiştik...muhteşem zamanlardı onlar! hala düşünürken bile mutluluktan havalara uçuran zamanlardı...seferihisar yolunda; yolun kenarına çektiğimiz iki arabadan çalan; bangır bangır ankara havası eşliğinde, bir anda bagajından kaşık çıkarıp, kaşık çalmaya başlayan k.nin görüntülerinin ardından, jandarmanın "ayıb olmassa bişi sorcaz ağabeyyy, siz niye yolun ortasında göbek atıyonuz, asker mi var?" sorusuna k.nin "yok abi biz tatilciyiz"  cevabı akabinde; "ama burda trafiği meşgul ediyonz ağabeyyy şurda az ilerde bi sote var orda oynayın" diaolguyla kaşık sesleri eşliğinde birkaç video varki; takdire şayan bir performans sergilemişiz....


içinde halı, yastık ve battaniyeden başka hiçbir şey olmayan 1+1 diye kiraladığımız ama aslında 1 çıkan dairede uyuma düzenimiz eminim o sıralar o evi paylaştığım bütün insanlar için unutulacak türden değil...


uyuyamadım ama müthiş keyifliyim şu an...gülümsemekten yanaklarım ağrıyor...üstüne üstlük birde uzun zamandır görüşmediğim ama bana çok iyi gelen g. ile buluşacağız bugün...2 gbi galatadaki evine gideceğim...galatanın teraslarında geçen iki geçmiş mevsimi yadedeceğim...telefonda saatlerce konuşup yetiştiremediğimiz o kadar çok şey birikti ki...


bugün çok güzel bir gün olacak...bunu kemiklerimde bile hissedebiliyorum...güneş bile benim yanımda bugün...


çok çok zor zamanların ardından hak ettiğim o neşeli gün; bugün gibime geliyor...


varsın geçemeyeyim ehliyet sınavından...dünyanın sonu mu ...hıh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder