Pages

7 Ocak 2011 Cuma

♣ bir garip haller vol.I epi.I

anam ben niye yokum ortalarda diye düşündüm ettim az toparlandım ahandaaaa burdayım!

malum yıl devirdik fena da etmedik... gaydırıguppak yenilikler yaptım ve buna ben bile şaşırdım!

örneğin sigarayı bıraktım! E.'nin facebook yorumlarından şu durumumla dünya barışının ne kadar doğru orantılı olduğu bilgisine varılabilir...

birtakım hıfzı sıhha durumları vesilesiynen hayatımda ilk defa narkozla tanıştım... o kadar korkuttular ettiler ...bi cacık olduğu olduğu yok...ayılırken kurduğum "çok çişim var acilen tuvalete gitmem lazım" cümlesi hala bir alay konusudur aile semalarında... keza haftada bir kez çıkabildiğim tuvalet dost meclisine meze olur genel olarak ama narkozdan uyanırken verdiğim şu tepkiyle; 25 yıldır zıçamayan bünyemin beklediği ilhamı sonunda aldığı yönündeki tiiiiiiiiye alınmalarım uzunca bir süre gündemdeki yerini koruyacak gibi!

bu vesileynen kitap mitap okumak, sinemaya minemaya gitmek gibi sosyalleşme eylemlerime ara verip bir  coach potato edasıynan serildiğim koltukta gerek fatmagül'ün yengesi mukoynan olan kankalığım, gerek why so serious mode on mete ve tekelinde tüm diziden tiksintim, efenime söyliyeyim çarşamba günü hangisini tutturursak savaşlarımızı kazanamayan sülüman ve azılı düşmanı adını bilmediğim, bir açık arttırma sahnesiyle kusturuklu kıvama gelen aile ve dizisi ile televizyon kültürüm level atladı! hayatım dizi diye yarışma yapıyorlarmış. bence ben katılırım! kazanırım da!

yıllık iznimin 11 gününü böyle heba ettim işte! yılbaşında pukhsinithagiller albümümüzle bütün müzik marketlerde yerimizi almayı planlıyorduk fekat teyzegillerden gelen rövaşataynan aman her moku da herkes bilmesin bu bizim hazinemiz  olsun! aile sırrı ve yadigarı halinde anadan kıza, oğula, geline, meline geçsin dedik! durdurduk basımını!

birde şu vişneli tatlı vardı ya! hem adına hem tarifine kavuştum! çok sevgili aşçı arkadaşım M.ye'de buradan teşekkürü bir borç bilirim... tarifi de aynı benim dediğim gibi... bir pukhsinitha kolay olunmuyor elbette... ah vişneli strudel... neler ettin bana...

bir de ocak sonunda bir süpriz bir gezentilik planım var fekat dillendirmiyorum ki sorun çıkmasın! gideyim geleyim anlatırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder