Pages

13 Ocak 2011 Perşembe

♣ otelsel yaşam formları

♣ bugüne kadar kaldığım tüm oteller hakkında birşeyler yazmak istiyordum. epey de bir fotoğraf arşivi yaptım buna dair fekat ve ancak baktım ki toparlayacak gibi değilim... ya fotoğraflar küçücük kalacak böylelikle çevir çevir oku kıvamında 8457397583756 kelamlık bir post olmasını engelleyeceğim ya da sadece fotoğraflarla yine epey uzunca bir post olacak -ki uzun uzun konuşmak ya da fotoğraf basmak hiç haz ettiğim bir durum değil- diye vazgeçtim...bu konuya nereden geldim? şirket hemen hemen kaldığımız otellerin hepsini değiştirmiş...hal böyle olunca benim evim bellediğim sevgili seul'umün lotte'sine elveda demiş olduk... üzücüklü oldum çünkü çok merkezi bir yerde adı üstünde myongdong- şehir merkezi demek korece muhitin adı da bu-daydı...şimdi ki pek kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeymiş...birkaç güne işe başlayacağım için görünce anlatırım nerelerdeymiş... fotoğraftaki oda en sevdiklerimden...genelde standart odalarda kalırken, bazı bazı gerek otelde yer kalmamasından gerekse otelin "yazık kııııı bunnarda hergün burdalar arada bir kıyak geçelimsek ya bunlara laaaa!" diye düşünmesinden olacak bu luxury odalarda da ikamet etmişliğim olmuştur...ahhh ulannn ne varıdıı 27nci katta yaşasaydım hep!


♣ otel derken fark ettim ki mumbai ve delhi'de ikamet ettiğimiz le meridien odalarını pek iplememiş arkadaş sadece lobiye çalışmış...delhideki sankim böyle orası delhi değilmiş de başka bir yerim laaaaaann ben dercesine ee tabi alanı da geniş, odadan çıkıp koridorlardan aşağı sarkıtınca gördüğün -ki asma kat imajı verilmiş;sadece oda kapısının önünde dururken bile oteldeki tüm odalara kim girip çıkıyor görebileceğin şekilde;- lobi kırmızı beyaz siyah ve temiz ^^

her iki otelde de odalar tırtken -ama bak mumbai'nin hakkını yemeyim... tam pukhsinitha styla... böyle ahşap, hani amerikalılar yerli topraklarını keşfetmişler de; orda arazi beyi falan olmuşlar, böyle tarlanın ortasında evleri var, hep beyaz beyaz giyinmişler de böyle cibinlikli beyaz yataklarda yatıyorlar yaaa hah işte tam o zamanı anımsatan odalarıyla kalbimi fethettiğini tabiykiiğğğ de belirteyim-lobiler şıklıktan yer yer popart'tan ölmüş mesela! fotoğraftaki mumbai'nin lobisi....hayat uyumaktan ve otelden dışarıya sadece yemek ve sigara bulmak için çıkmak zorunda olmaktan ibaretken kimi zamanlar; elbette işim gücüm yatak, döşek, yok ne bileyim varak ayna, vay kakmalı trabzan...ne yapayım arkadaş benim kaderimde de heryere gitmek ama hiçbir yeri görememek var imiş...


♣ eeeee tabi fittiri fittiri gezmekten tadını çıkaramadığım odalar da yok değil hayatımda....örneğin hongkong'da kaldığımız panorama otel! umarım orası değişmemiştir...tamam gezentilik yerlerine gitmek için pek yürümeli etmeli ama manzarası süperdi...hakkını yemeyim...Y.nin deyimiyle çok bakınaklı oteldi yahu! gerçi onun da kahvaltısı tırttı...eskiden evlerde uzun 8kişilik masalar oluırdu yaaa...gerçi babanemlerde hala var...neyse onun kadar bir masaya açık büfe denmesi lotte'nin muhteşem kahvaltısından sonra çok yavan gelmişti ama sonraki iş vesilesiyle gidilen otel deneyimlemelerimde fark ettim ki kahvaltının allahı LOTTE'ymiş!

♣ birde caaaaaanım ankaram'ın caaaanım crown plazası var kiiii......her seferinde ulan bizim şirket rixos'ta kalmıyor muydu? geliyoruz gidiyoruz hep crown plaza'da kalıyoruz ulan bu rixos'ta kim kalıyor acep? muhabbetini her defasında yaptırsa da...sırf ankamall'e 2 sn mesafede olması nedeniyle iş arkadaşlarımca sevilsede pukhsinitha tarafından pek haz edilmiyor! malum eş dost eşrafı tunalı hilmi çevresine konuşlandığından rixos da tunus'da olduğundan...eahhhh sıkıldım otel anlatmaktan...ama 2010'a damgası vuran otellerimiz bunlar efenim! tatil vesilesiynen gidilen otellerin odalarında klozet var mıydı onu bile hatırlamam! sadece S. le gittiğimiz oteli hiçbir zaman unutmayacağız! ama 2010 pukhsinitha best hotel award gooooooooooooessssssssssss toooooo Lotteeee....ah o popiş ısıtmalı yıkamalı TOTO marka klozet kapakların! ah o noodle tezgahının başındaki aşçı Jeong! ahh o günaydın demeyi öğrenen şapşal mihmandarlar....

Seni çok özleyeceğim Lotte yawrummmm evladııımmmmm! üviyeeeee

Sende beni özle Laaaaaaaann!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder