Pages

30 Kasım 2011 Çarşamba

♣ wish list

geçen seul gezimde gördüm ki yılbaşı süslemelerine çoktan başlanılmış. doğal olarak erken bir wish list yapmakta hiç sakınca görmüyorum. Ispanak'ın beynini uzun bir süredir "ev istiyorum, ev istiyorum"larla yiyorum.

hatta şöyle de bir tutunağım bile var; "1.80den uzun, esmer, eli yüzü düzgün, askerliğini yapmış, yabancı dil bilen, mühendis" adam istiyorum diye diye seni buldum -ki; ıspanak'ın burda ki tepkisi şöyleydi ; "hııımmmmm demek öyle...taşlar şimdi yerine oturdu işte"- demek ki "ev istiyorum ev istiyorum" dersem onu da kısa bir süre içerisinde bulabilirim. tabi ıspanak çok mantıklı bir şahıs olduğundan; hemen finansal pürüzlerden vesaire bahsetmeye başladı ama çok umursamadım. o yüzden;

şu salonu;


şu banyoyu;



şu mutfağı;


şu yatak odalarını;




şu antreyi;


ve doğal olarak bunların içinde olduğu; tapusu benim üzerime olan, merkezi bir yerde, asansörlü, manzarası çok mühim olmasa da ferah,aydınlık,güvenilir ve güvenlikli,çatı katı daireyi istiyorum istiyorum istiyorum!

görseller: housetohome.co.uk




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder