Pages

29 Kasım 2011 Salı

♣ Today I don't feel like doing anything!

laziness by mad3
tüm bir ay böyle geçti inanabiliyor musun? pek çok şey yaptım ama hiç! arkadaşlar, hoşbeş, geztoz,yeiç ama hiç...mesela hardal denen şeyi hayatıma sokmamla aynı zaman tekabüldür ki R. yi hayatıma sokmam... hardal sadece bir renkken şimdilerde tüketilebilir besin kaynağı.

süper hamburger yedim mesela; j. burger diye bişiydi zaar yine R. nin teşvikiyle-ki şu andan itibaren yazılarımda R. nin adı sıkça geçeceğinden kendisini ISPANAK olarak lanse etmeyi tercih ediyorum- ve üşencimden gerçekleştirdiğim über eğlentilikleri fotoğraflama zahmetine bile girmedim.

ergen dizilerine sardım bir dönem; coach potato ve puantiyeli sabahlığıyla p. sözlükte birbirlerini karşılaşayan iki kelime halini aldı.

kredi kartımı kırdım kestim çipini imha ettim sonra da borcunu kapadım ve artık özgür bir ruhum!

aylardır temizlik yapmadım, çöp evim ve ben mutluyuz.

"Once upon a time" izleği oldum.

sıkıntıdan çatladığım bir bangkok gününde daldığım kitapçıdan aldığım milyon kitabın ilk üç sayfalarını okudum ve çantamda eprimeye terk ettim.

uyuşukluktan ölücem allasen!

ve evet kasım atlanmaması gereken bir ay olduğundan şu gereksiz cümleleri şu an burada kurma gereği duydum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder